8.26.2014

Update!

Het is al even geleden dat ik iets van mezelf heb laten horen, sorry daarvoor. Het internet wil niet altijd even goed meewerken. Maar dus, ik zit hier nu ondertussen een kleine drie weken en iedere dag voel ik mij hier meer en meer thuis. Alleen de taal is nog een struikelblok, maar met het aan elkaar flansen van alleenstaande woorden, veel gebaren en Google Translate lukt het wel.

Op school is het voornamelijk overschrijven, daardoor staat mijn schrift al behoorlijk vol, ook al zit ik nog geen twee weken op school. De school hier is heel anders. Heel familiair. De leerkracht wordt geknuffeld, gekust, er wordt gewoon in de klas rondgelopen, de leerkracht wordt onderbroken, allemaal geen probleem daar, heel raar om te zien.
Met een paar klasgenoten.
Het weer is hier meestal zalig warm, het is hier nu ongeveer 30 graden iedere dag, met sommige uitglijders zoals vandaag, 16 graden. Ik zal er even bij zeggen dat het hier winter is, dus ik kan me de zomer al voorstellen: smelten!

Het eten is hier ook super lekker en super veel. Je hebt je bord nog niet eens leeg en je krijgt al een tweede portie, dus verwacht me maar dik terug! Ik voel het nu al, sommige broeken beginnen al te knellen. Maar goed, ik hoop snel een volgende update te kunnen posten.

Ik hou jullie op de hoogte.
xxx
Eva
In traditionele kleren, voor een spreekbeurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten