8.11.2014

Het gewone leventje

Intussen ben ik hier al een paar dagen. Ze zijn allemaal heel aardig en doen heel hard hun best om mij zo snel mogelijk Spaans te leren. Vandaag heb ik al een gesprek met de directeur van de school van Ximena. Ik zal eerst een gesprek met hem moeten houden, zodat hij kan zien of ik geschikt ben voor deze school of niet. Dat wordt nog een moeilijke opgave aangezien ik amper een woord Spaans spreek, laat staan correcte zinnen kan maken of een conversatie voeren. Ik ben eens benieuwd, haha. Ik heb ook wel een beetje stress. Stel je voor dat de directeur geen woord Engels spreekt, dan zal het gesprek rap afgelopen zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
xxxxx

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met je gesprek! Je zal het wel goed doen! Mss kan hij wel een beetje Engels. ;) Laat zeker weten hoe het ging! Ik ben blij dat het zo goed met je gaat. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh girl, veel succes!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen